Konu
:
Kendimi yalnız hissediyorum
23-10-2022, 03:44:58
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
Arkadaşlarım var ama kendimi yalnız hissediyorum. Arkadaşlarıma bakıyorum, hepsinin cevresi geniş ve cok tanıdığı var. Ben ise oyle olamadığım icin uzuluyorum. Gercekten bu durum beni icten ice yıkıyor. Ne yapmalıyım?