Arkadaşlarım var ama kendimi yalnız hissediyorum. Arkadaşlarıma bakıyorum, hepsinin cevresi geniş ve cok tanıdığı var. Ben ise oyle olamadığım icin uzuluyorum. Gercekten bu durum beni icten ice yıkıyor. Ne yapmalıyım?