Bugun bircok feminist gurup ve insan pedin devlet tarafından ucretsiz dağıtılmasını istiyor. E tabii bunun bir bedeli olacak devlete, yani bize. Peki sizce ped devlet tarafından ucretsiz mi dağıtılmalı, yoksa gunumuzdeki rutin devam mı etmeli?