Konu
:
Ped ucretsiz olmalı mı?
23-10-2022, 10:09:21
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
Bugun bircok feminist gurup ve insan pedin devlet tarafından ucretsiz dağıtılmasını istiyor. E tabii bunun bir bedeli olacak devlete, yani bize. Peki sizce ped devlet tarafından ucretsiz mi dağıtılmalı, yoksa gunumuzdeki rutin devam mı etmeli?