Merhaba ben emre,

Son zamanlarda arkadaşlarımı duşunmekten vazgecemiyorum ve sizden de yardım istiyorum.

Normalde 3-5 arkadaşım vardır cok değil, ama arkadaşlarımın son zamanlarda yaptıkları aklımdan cıkmıyor.

1 arkadaşım onu oyunda oldurduğum icin bilgilerimi paylaştı, diğerleride benim hep arkamdan konuştu.

Okulda onları her gun gorduğum icin onları aklımdan cıkaramıyorum.

Arkamdan konuşan kişilerin buyuk bir cevresi vardır, benimse yok. Bir şey olursa zayıf tarafta oluyorum.

Beni hep kotu dille anlatıyorlar, okulda hic kimsenin bana saygısı kalmadı.

Sınavlarımda kotu gecti zaten psikolojim bozuldu.

Dışarı cıkamaz oldum, beni tanıyan herkes ne zaman beni gorse hemen uzaklaşıyor.

Ne yapabilirim?