arkadaşlar daha once kullanan oldumu şimdi ben teminatı internetten yatırdım yarın ihale var ama elektronik teklif hic vermedim yarın fiziki ihalede versem olur mu birde giderken yanımda belge goturcem mi kimlik yeterli oluyo mu