Arkadaşlar ben bu sene onlisanstan mezun oldum kpss'ye başvuracam ama burada 2 oturum var. 40 TL mi 80 TL mi odeyecem anlamadım.
Yardım edermisiniz ?
KPSS on lisans başvurusu hakkında
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- KPSS on lisans başvurusu hakkında