Konu
:
KPSS on lisans başvurusu hakkında
27-09-2022, 17:04:51
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
Arkadaşlar ben bu sene onlisanstan mezun oldum kpss'ye başvuracam ama burada 2 oturum var. 40 TL mi 80 TL mi odeyecem anlamadım.
Yardım edermisiniz ?