Arkadaşlar Oncelikle hayırlı geceler herkese. benden buyuk 2 tane abim var birsini 18 diğeri 21 yaşında. 18 olan pek cok kavgalara karışmıştır daha once. Ama ben 16 yaşındayım. Ne pek fazla kavga ettim Ne de kavga etmeye yeltendim. Ya etmesine ederim de. Pek fazla kavga etmediğim icin korkuyomuyum neyim. Gelelim mevzuya. Kardeşimiz dediğimiz bi insan vardı. Lise 1 in başında beraber falan takılırdık. Beraber Yedik beraber ictik falan. Gecen sene yani lise birin ortlarında falan. onların evde ikimiz oturuyoduk. Kimi seviyosun falan muhabbeti oldu. Bende Exxxe Kanka Dedim. Hee iyi falan dedi. Telefonunu cıkardı. Hxxxl'ı seviyorum kanka falan dedi. Aradan bir sene gecti tabi hala ben bu kızı seviyorum. 26.11.14 te sevgili olduk biz bu kızla (1 yıldır peşinden koşuyorum. İlk bakışta Aşık oldum onu da bilin yani) herşey guzel. benim kız o cocugun sınıfında. Duydum ki bu cocukta onu seviyomuş. İyi sevsin sorun yok. Herkesin yureği var sevebilir. Her seven icin kavga edilmez yani. Her neyse, Sırnaşıyomuş falan (Benim kız hayatta kavga etmemi istemiyo hic kimseyle) ben bunu oğrendim. Kızın dediğine uyalım kavga etmiyelim dedik. Sen mesaj at bu cocuga seni rahatsız etmesin Falan gibisinden dedim kıza. atmış mesajı. Daha sonra. Cocuk bana biraz 12 gibi mesaj attı. Kusura bakma kardeşim gonule soz gecmiyo flan diye. Bende gecenlerde bu cocugunn kullandığı maddeler yuzunden herkesin icinde yargılamıştım(Kardeşimiz dediğimiz insan bizi sırtımızdan vurup. Sevgilime asılırsa. Yapılan pi*likte bu yonde olur deyip). Bu gunde bana yaptığını unutma goruşcez falan diyo. Kavga etmemde dayak yememde. bıcaklanmamda falan sorun yok. Asıl bizimkiler duruma karışırsa sıkıntı. Yaklaşık 15 tane kadar erkek kuzenim var benim. Ama kavga etmek istemiyorum. Sizce kavgayı etmelimiyim. Edersem nerde etmeliyim. Herkesin icinde mi etmeliyim? Yoksa Kavgadan Kacıp Samed kavgadan korktu mu dedirtmeliyim? Cevaplarınızı bekliyorum.(Haklı Olan benim Sanırsam)