3. sınıfa gectim ve 2 yıldır aynı arkadaş grubuylaydık. Bir olay oldu ve konuşmuyoruz. Universitede ortamı nasıl sağlıyorsunuz? Herkes zaten gruplaşmış durumda ve kendime uygun pek bir topluluk da bulamadım.
Fikri olan yok mu?
Universitede ortam nasıldır?
Geyik0 Mesaj
●3 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Universitede ortam nasıldır?