3. sınıfa gectim ve 2 yıldır aynı arkadaş grubuylaydık. Bir olay oldu ve konuşmuyoruz. Universitede ortamı nasıl sağlıyorsunuz? Herkes zaten gruplaşmış durumda ve kendime uygun pek bir topluluk da bulamadım.

Fikri olan yok mu?