Konu
:
Universitede ortam nasıldır?
23-10-2022, 06:39:36
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
3. sınıfa gectim ve 2 yıldır aynı arkadaş grubuylaydık. Bir olay oldu ve konuşmuyoruz. Universitede ortamı nasıl sağlıyorsunuz? Herkes zaten gruplaşmış durumda ve kendime uygun pek bir topluluk da bulamadım.
Fikri olan yok mu?