Sayın yoneticiler, ben Technopat'a uye oldum ancak şoyle bir durum var.
Başka bilgisayarlardan bağlanabiliyorum. Başka Technopat uyelerinin bilgisayarından bile bağlanabilirim.
Sorun olur mu acaba? İmzada da belirttim.
@Murat5038 , @mikail Fidan , @recep Baltaş , @egemen .
Başka bilgisayardan Technopat'a girme
Geyik0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Başka bilgisayardan Technopat'a girme