Sayın yoneticiler, ben Technopat'a uye oldum ancak şoyle bir durum var.
Başka bilgisayarlardan bağlanabiliyorum. Başka Technopat uyelerinin bilgisayarından bile bağlanabilirim.

Sorun olur mu acaba? İmzada da belirttim.

@Murat5038 , @mikail Fidan , @recep Baltaş , @egemen .