Sayın yoneticiler, ben Technopat'a uye oldum ancak şoyle bir durum var.
Başka bilgisayarlardan bağlanabiliyorum. Başka Technopat uyelerinin bilgisayarından bile bağlanabilirim.
Sorun olur mu acaba? İmzada da belirttim.
@
Murat5038 , @
mikail Fidan , @
recep Baltaş , @
egemen .