Hicbir canlı birbirine zarar veremiyor cunku şiddet diye bir şey yok. Dunya nasıl bir yer olurdu?
Not: Olmek var fakat herkes hastalıklar vb. şeylerden dolayı olebiliyor. Silah vb. şeyler zaten yok.
Şiddet diye bir şey olmasaydı dunya nasıl olurdu?
Geyik0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Şiddet diye bir şey olmasaydı dunya nasıl olurdu?