Konu
:
Şiddet diye bir şey olmasaydı dunya nasıl olurdu?
23-10-2022, 03:05:21
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
Hicbir canlı birbirine zarar veremiyor cunku şiddet diye bir şey yok. Dunya nasıl bir yer olurdu?
Not: Olmek var fakat herkes hastalıklar vb. şeylerden dolayı olebiliyor. Silah vb. şeyler zaten yok.