Cok yuksek FPS dostum, CS:GO 60 FPS ustune ekran kartıyla calıştırarak.
"Arkdşn 11 yllk hylı grck olmş ck teşekkur edyr hrkse" Turkce katliamı. Ha bir de "mokrosoftu koroklo otkonloştormoş" Discord kasmıyor diye delirmelik
Hadi buyurun ateistler, bunu da acıklayın (!)
"Canvar peş pin tele"
Daha buldukca acarım boyle konular