Şu konu başlığını değiştirmeyin bre insanlar. Oluşacak beyinsel, ruhsal, fiziksel hasarlardan ben sorumlu değilimdir cunku kendi isteğiniz ile okuyup izleyeceksiniz. Haydi başlayalım gencler goz kanamalarına.

Cok yuksek FPS dostum, CS:GO 60 FPS ustune ekran kartıyla calıştırarak.



"Arkdşn 11 yllk hylı grck olmş ck teşekkur edyr hrkse" Turkce katliamı. Ha bir de "mokrosoftu koroklo otkonloştormoş" Discord kasmıyor diye delirmelik .



Hadi buyurun ateistler, bunu da acıklayın (!)



"Canvar peş pin tele"



Daha buldukca acarım boyle konular .