Temel bir kurt kopeği almış ve mukemmel eğitmiş. Adı Coni'ymiş. Coni, Temel'in her soylediğini anlayabiliyormuş. Hatta telefona bile bakabiliyormuş. Temel bir gun evi aramış. Coni acmış telefonu... - "Ula Coni sen musun?" - "HAV" - "Fadime evde mu?" - "HAV" - "Başka kimse var midur?" - "HAV" - "Ula kac kişi vardur?" - "HAV HAV" - "Ne yapiyiler" - "EHE EHE EHE" - "Ula ne zamandan beri yapiyiler" - "AUUUUUUUUUUUUUU"
Hitler uc esir yakalamis, Ingiliz, Fransiz ve bir Yahudi.
- "Size soru soracagim, bilirseniz sizi birakacagim" demis.
Ingiliz'e sormus
- "Titanik kac yilinda batti?"
Ingiliz hemen cevap vermis : "1912" diye.
Hitler gondermis Ilgiliz'i. Fransiz'a sormus bu kez:
- "Titanik'te kac kisi oldu?"
Fransiz cevap vermis : "1050".
- "Tamam, sen de gidebilirsin" diye ozgur birakmis.
Ve Yahudi'ye donmus;
- "Say lan isimlerini!"
)
- Sen Japon musun hemşerim?
— Yok, kardeşim ne Japonu!
Aradan 10 dakika gecer Temel yine seslenir
- Sen Japon musun hemşerim?
— Yok, kardeşim nerden cıkardın Japon u maponu?
Bir 10 dakika sonra yine bizim Temel
- Sen Japon musun hemşerum?
— Of git deli misin nesin? Değilim işte.
Aradan bir 5 dakika sonra Temel yine aynı soruyu sorunca bizim adam kendini temelden kurtarmak icin:
- Evet Japon um ne olmuş yani ne var? Der
Temel de cevap verir:
- Valla hic benzemiyorsun.
ŞARAPCI hocaya sormuş;
-şarap gunah mı?
HOCA;
-gunahtır
ŞARAPCI;
............-Peki uzumun pekmezini yiyisen, suyunu icisen peki şarabını niye icmisen?
HOCA karşılık verir,
-peki sen inegin etini yiyisen, sutunu icisen, yoğurdunu yiyisen peki bokuni niye yemisen..?
Temel ile Dursun tarlada calışırken Temel 'i penisinden yılan sokmuş. Dursun hemen koşarak telefonda doktora " Temel' i yılan soktu ne yapalım? " demiş.
Doktor da "yılan sokulan yeri emip emip tukurun" demiş.
Dursun Temel' in yanına gitmiş, Temel merakla " Doktor ne dedi? " demiş.
Dursun cevap vermiş"Olsun pezevenk dedi."
Hitler uc esir yakalamis, Ingiliz, Fransiz ve bir Yahudi.
- "Size soru soracagim, bilirseniz sizi birakacagim" demis.
Ingiliz'e sormus
- "Titanik kac yilinda batti?"
Ingiliz hemen cevap vermis : "1912" diye.
Hitler gondermis Ilgiliz'i. Fransiz'a sormus bu kez:
- "Titanik'te kac kisi oldu?"
Fransiz cevap vermis : "1050".
- "Tamam, sen de gidebilirsin" diye ozgur birakmis.
Ve Yahudi'ye donmus;
- "Say lan isimlerini!"
)- Sen Japon musun hemşerim?
— Yok, kardeşim ne Japonu!
Aradan 10 dakika gecer Temel yine seslenir
- Sen Japon musun hemşerim?
— Yok, kardeşim nerden cıkardın Japon u maponu?
Bir 10 dakika sonra yine bizim Temel
- Sen Japon musun hemşerum?
— Of git deli misin nesin? Değilim işte.
Aradan bir 5 dakika sonra Temel yine aynı soruyu sorunca bizim adam kendini temelden kurtarmak icin:
- Evet Japon um ne olmuş yani ne var? Der
Temel de cevap verir:
- Valla hic benzemiyorsun.
ŞARAPCI hocaya sormuş;
-şarap gunah mı?
HOCA;
-gunahtır
ŞARAPCI;
............-Peki uzumun pekmezini yiyisen, suyunu icisen peki şarabını niye icmisen?
HOCA karşılık verir,
-peki sen inegin etini yiyisen, sutunu icisen, yoğurdunu yiyisen peki bokuni niye yemisen..?
Temel ile Dursun tarlada calışırken Temel 'i penisinden yılan sokmuş. Dursun hemen koşarak telefonda doktora " Temel' i yılan soktu ne yapalım? " demiş.
Doktor da "yılan sokulan yeri emip emip tukurun" demiş.
Dursun Temel' in yanına gitmiş, Temel merakla " Doktor ne dedi? " demiş.
Dursun cevap vermiş"Olsun pezevenk dedi."
Simdiden yorumlar icin tsk ederim
__________________
