Konu
:
Temel Fikralari ... ve Diger Fikralar :)
17-09-2019, 23:55:56
#0
Diaz
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Diaz tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Diaz'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
Temel bir kurt kopeği almış ve mukemmel eğitmiş. Adı Coni'ymiş. Coni, Temel'in her soylediğini anlayabiliyormuş. Hatta telefona bile bakabiliyormuş. Temel bir gun evi aramış. Coni acmış telefonu... - "Ula Coni sen musun?" - "HAV" - "Fadime evde mu?" - "HAV" - "Başka kimse var midur?" - "HAV" - "Ula kac kişi vardur?" - "HAV HAV" - "Ne yapiyiler" - "EHE EHE EHE" - "Ula ne zamandan beri yapiyiler" - "AUUUUUUUUUUUUUU"
Hitler uc esir yakalamis, Ingiliz, Fransiz ve bir Yahudi.
- "Size soru soracagim, bilirseniz sizi birakacagim" demis.
Ingiliz'e sormus
- "Titanik kac yilinda batti?"
Ingiliz hemen cevap vermis : "1912" diye.
Hitler gondermis Ilgiliz'i. Fransiz'a sormus bu kez:
- "Titanik'te kac kisi oldu?"
Fransiz cevap vermis : "1050".
- "Tamam, sen de gidebilirsin" diye ozgur birakmis.
Ve Yahudi'ye donmus;
- "Say lan isimlerini!"
)
- Sen Japon musun hemşerim?
— Yok, kardeşim ne Japonu!
Aradan 10 dakika gecer Temel yine seslenir
- Sen Japon musun hemşerim?
— Yok, kardeşim nerden cıkardın Japon u maponu?
Bir 10 dakika sonra yine bizim Temel
- Sen Japon musun hemşerum?
— Of git deli misin nesin? Değilim işte.
Aradan bir 5 dakika sonra Temel yine aynı soruyu sorunca bizim adam kendini temelden kurtarmak icin:
- Evet Japon um ne olmuş yani ne var? Der
Temel de cevap verir:
- Valla hic benzemiyorsun.
ŞARAPCI hocaya sormuş;
-şarap gunah mı?
HOCA;
-gunahtır
ŞARAPCI;
............-Peki uzumun pekmezini yiyisen, suyunu icisen peki şarabını niye icmisen?
HOCA karşılık verir,
-peki sen inegin etini yiyisen, sutunu icisen, yoğurdunu yiyisen peki bokuni niye yemisen..?
Temel ile Dursun tarlada calışırken Temel 'i penisinden yılan sokmuş. Dursun hemen koşarak telefonda doktora " Temel' i yılan soktu ne yapalım? " demiş.
Doktor da "yılan sokulan yeri emip emip tukurun" demiş.
Dursun Temel' in yanına gitmiş, Temel merakla " Doktor ne dedi? " demiş.
Dursun cevap vermiş"Olsun pezevenk dedi."
Simdiden yorumlar icin tsk ederim
__________________