Konu
:
Ağzına Acı Biber Surerim...
04-09-2019, 22:20:04
#0
greentea
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
greentea tarafından gönderilen tüm mesajları bul
greentea'ı arkadaş olarak ekle
[IMG]http://img166.**************/img166/1716/bibierfrmga0.jpg[/IMG]
(BİBER)
"ne bicim laf bakim o..vallahi ağzına acı biber surerim" derlerdi.ilk başlarda kuru tehdit olduğunu duşunduğunuz bu cumlenin; zamanı geldiğinde gerceklik payı olduğunu tecrube etmemişsinizdir umarım..
vallahi kaşık kaşık pul biber ya da karabiberi cocuklarının ağzına tıkayıp; yutturan cani anneler varmış.soyleyenlerin yalancısıyım...
sizinde ağzınız yandımı boyle kucukken
__________________