Kucukken kendi kafamızdan uydurduğumuz konular vardır,
Ust kattaki komşumuzun oğlu bana ucağın fotoğrafımızı cektiğini,
ona el sallamamız gerektiğini soylemişti.

Kucuktum tabi inandım,
Her ne zaman ucak gorursem o ucağa el sallardım

Peki sizde el sallarmıydınız ?

__________________