Konu
:
Beraberliğimizi surekli arkadaşlarımızın ilişkileri ile karşılaştırmamız doğru mu_?
04-09-2019, 20:59:38
#0
Enez
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Enez tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Enez'ı arkadaş olarak ekle
Hepimizin zaman zaman kendimizi arkadaşlarımızla karşılaştırırsınız.
Aslında bunda bi anormallik yok..
Asıl sorun,başkalarının hayatlarındaki veya ilişlilerindeki olumlu yonleri kendi hayatımızdaki olumsuz yonlerle karşılaştırdığımız zaman başlıyor..
Oyle değil mi
__________________