Konu
:
ForumTr bi minibus olsa arkaya ne yazardın?
04-09-2019, 20:44:27
#0
Enez
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Enez tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Enez'ı arkadaş olarak ekle
evet soru cok acık.
mesela;
Babanda rep verirdi
yolların ustası;forumun ustasıyım
forumda yer yoksa guzelim uzulme ben ayaktada giderimmmmm
vs...
__________________