dun bir filim izledim... filimde bir filiozofun sozu vardi..." Ancak dunyadaki
son ask kadini bir erkegin ilk aski olmaktan hoslanir" siz bayanlar bu ne
kadar dogrudur acaba? bir de herseye "evet" diyen erkeklerden ne kadar
hoslanirsiniz?
Tesekkurler yorularminiz icin...
__________________