Konu
:
YURT DIşında OLsaydınız?
04-09-2019, 19:50:10
#0
Enez
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Enez tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Enez'ı arkadaş olarak ekle
HErhan gibi bir sebepten dolayı YURT dışında olsaydınız yinede ORUCUNUZU tutarmıydınız?
SOrudaki Amacım ORdaki BAzı yabancıların buna karşı olması bu tepkilere rağmen ORUC tutarım dienleri tbrk ediorum.
__________________