Konu
:
.:: Hangi Unlunun Yerinde OLmak İsterdiniz?. Neden? ::.
04-09-2019, 19:38:33
#0
Enez
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Enez tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Enez'ı arkadaş olarak ekle
Mesela ben Orhan Gencebayın yerinde OLmayı cok İsterdim.
bence herşeyiyle dort dortluk bir insan
sahnedeki beyefendi duruşu
saygınlığı
profesyonelliği
ve Hayran kitlesi. bence mukemmel bir insan.
__________________