Konu
:
Msn arkadaşlıgı bitirir(oldurur) mu ?
04-09-2019, 18:03:14
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
Gecenlerde Trt'deki bir programda ''Msn arkadaşlıgı oldururmu diye uzun uzun tartıştılar yaklaşık 3 saat kadar.Bende bunu forumtr ailesi ile paylaşmak istedim biz net kullanıcıları olarak..Buna bir kamuoyu yoklaması olarak bakalım ve sonuclarını gorelim/gosterelim arkadaşlar.Yorumlarınız başımızın tacıdır
MSN ARKADAŞLIGI OLDURUR MU?
__________________