dun Emin abi ye sordum konuyu acayımmı diye o da ben bilemem dedi

ama pek geyik olcak bi konu değil bu

evet konuya gelelim
40 adım da topkek (dankek, popkek v.b.

) yiyebilirmisiniz bunu ben denedim olmuyor bana yapmıştı arkadaşlar yani bunu yapabilcek insan tanımam

cok acaip bişey
__________________