Konu
:
Sevgİlİnİzle Bİrlİkte Ayni Evde YaŞar Misiniz? Neden?
04-09-2019, 17:24:08
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
Eğer ciddi duşunuyorsam yaşarım.cunku surekli yanımda istiyorum. hem guzel bir prova olurdu evlilik oncesi.
beraber yaşayınca bazı şeyler daha iyi anlaşılır. sonucta evlenmek cocuk oyuncağı değil. geri donuşu zor
__________________