Konu
:
Admın olmak zor iş
20-09-2019, 07:04:20
#0
Pluvious
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Pluvious tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Pluvious'ı arkadaş olarak ekle
Kategori Moderatörü
User018: Merhaba sitenin sahibi sen misin?
Admin: Hayır efenim adminiyim ben sahibi başka birisi.
User018: adminiyim ben ne demek
Admin: Yani yoneticisiyim efenim sorun nedir?
User018: Bak sen yoneticiymiş
h hic gulcem yoktu
Admin: Yoneticiyim tabi, beğenemedin mi?
User018: 3-5 kişiyi toplamış etrafına bi de yoneticiyim diyor.
Admin: Efenim soruna gelsek
User018: Artislik yapma, yoneticiymiş de sorunumu cozcekmişte
Admin: Bi kere ben muhendisim tamam mı? Yonetici olarak bile calışabilirim buyuk şirketlerde
User018: Sus lan sus tamam koptum, belli oluyo 14 saat forumdasın takip ediyorum. Kaldırım muhendisi yıkıl...
Admin:...
User112: Selam ben bişey danışcam
Admin: buyrun danışın
User112: avatar yukluyorum ben ama goremiyorum
Admin: cerezleri silin efendim
User112: ne cerezi fındık fıstık mı var burda
Admin: hayır efendim cerez, yani internette aldığınız bazı bilgileri bilgisayarınıza alan bir dosya grubu
User112: bişey anlamadım dediğinden
Admin: anlamanıza gerek yok efendim siz forum ana sayfasının altındaki cerezleri sil e tıklayınız yeterli
User112: tıkladım bu seferde attı beni forumdan
Admin: atar normaldir kullanıcı adınızla giriş yapınız
User112: şifremi bilmiyorum ki
Admin: nasıl bilmiyorsunuz, kullanıcı adınız nedir halledeyim.
User112: kullanıcı adım xxxx
Admin: tamam şifreniz "o****uc***u" imiş efendim.
User112: teşekkur ederim
Admin: gorevimiz efendim
user068: Admin?
Admin: Evet bildiniz
user068: forumuna yeni uye oldum
Admin: ne guzel
user068: cıtır bolmu bu forumda
Admin: nasıl cıtır?
user068: karı kız yani?
Admin: Bilmem vardır tabi
user068: ayarlasana bana bi tane
Admin: siz beni karıştırıyosunuz ben adminim copcatan değil
user068: ya şimdi bi dolu mesaj at ortanlara gir zor iş şouyle hızlısından halletsek, para veririm bak.
Admin: uye adınızı alayım...
user068: xxxx saol
Admin: banladım seni s**tir git
user068: şerefsiz hekliycem oğlum bu forumu
Admin: beklerim bye bye
user059:lan g**oş
Admin: neaaaaaa
user059: benim resmimi forumun her yerine koy
Admin: başka?
user059: başka, hmm bi de hakkımda yorum yap, iyi cocuktur, yakışıklıdır falan de.
Admin: Başka?
user059: gerisini ben yaparım kankam saol
Admin: Olm kop git başımdan manyaq
user059: lan kac yıllık kankayız ayıp be bi foruma satıyon bizi
Admin: Abi işim gucum var rahat bırak beni.
user059: hahah işi gucu varmış 3 yıldır işsizsin baba parası yiyosun yaşın 26 biraz adam ol.
Admin: sanane kardeşim ne yersem yerim belamısın
user059: senden kanka manka olmaz anlamalıydım.
Admin: Olmaz abicim olmaz şimdi meşgulum uza lutfen
user059: Allah belanı versin
Admin: Amin