Anne yemek yaptıktan sonra:
-Emeğine sağlık cok guzel bir paylaşım anne....
Biri elinde kağıtla size adres sorunca:
-Dostum link yanlış.İstersen bir kontrol et...
-yoklama kağıdına imzamı atıyorum yine uyarı
lutfen imzanızı altı karakterden fazla atmayınız
-ben:anneee yemek cok guzel olmuş ellerine sağlık diyecem ama teşekkur butonu nerde acaba
annem: ?
Birine bir şey hazırladıktan sonra:
-Senin icin upload ettim...