Ben kimseden yardım istemiyorum. İstediğimde de yapmıyorlar zaten. Bende gulup geciyorum ama ben vermediğim zaman kıyameti koparıyorlar. Sınıfta misal iyilik yapıyorum, sınavda kopya istiyorlar işte internet istiyorlar acıyorum. Bazılarına defterimi istedi biri verdim. Hocaya gosterdi gecti cocuk. Hep iyi davranıyorum, karşılık alamıyorum. Adam beni eziyor. Tamam yaptığım tum iyilikleri tabii ki de burada sayamam ama ben karşılık alamıyorum. Ben guleryuzlu davranıyorum adam beni gelip eziyor ben ne anladım bundan.