Konu
:
İnsanları tanımadığım icin tanışamama paradoksu
16-11-2022, 01:47:58
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
Bayağı asosyaldim.
İnsanlarla tanışıp pek ortama girmedim. Şimdi de istesem de tanımadığım icin yine giremiyorum.
Yani onceden tanışmadığım icin şimdi de tanışamıyorum. Nasıl kırılır bu zincir?