Evet arkadaşlar. Gulmek de teselli etmek de serbest. Siz siz olun kesinlikle acele hareket ederek iş yapmayın. Bugun telefoncuda telefon değiştirirken eski telefondaki hafıza kartını cıkardım. Masaya koydum. Sonra gorevlinin "abi bunlara hafıza kartı takılmıyor" demesi uzerine hafıza kartını alıp cebime koydum. Akşam telefonu kurcalarken hafıza kartı girişini gordum. Dedim takayım madem. İki saattir ara tara yok. Cıktım dışarı saat 22:00'da gectiğim sokaklardan tekrar gectim. Yok. Kendime o kadar kızıyorum ki. Yaş kac oldu hala şu acelecilikten sıyrılamadım. Telefoncuya WhatsApp'tan yazdım az once dukkÂnda masada kalmış olabilir mi diye? Yarın bakacak ama ben cebime koyduğumu hatırlıyorum. Kaybettiğim hafıza kartı 128 GB Samsung Evo U3.
Evet soz sizde.