Konu
:
Kim daha vahşi???
04-09-2019, 16:19:48
#0
Bıraktık
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Bıraktık tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Bıraktık'ı arkadaş olarak ekle
Guest
Evet arkadaşlar hayvanlar aleminde kim daha vahşi,yırtıcı,acımasız ve doyumsuz??Kedi,kopek,kaplan,timsah vb... mı yoksa insanoğlu denilen biz varlıklarmı???
Bence en acımasız ve doyumsuz olanı bizleriz
__________________