Değerli Forum Uyeleri;

İnternet Download Manager ile bir dosya indirmek istedim. (uploadfiles.eu'dan.)
İDM Beni %99'da bıraktı..

Garezin mi var İDM?
Bir de arkadaşlar neden tek parca halinde indiriyor? Uploadfiles'dan mı kaynaklı bu?