2 metre bir baca yaptım, semaver bacası 1 karış falandi.
Ateş konusunda ince ince cıra yapip bulduğum karton parca ile yakıyorum.
Cabuk kul olan ve koz olarak kalıp hemen kul olmayan ağac cesitleri var. Pek bilgim yok.
Hazır bacaları neden ufak yaparlar ki?
Boyle uzun olunca cekim gucu de yuksek oluyor.
Koyde internet cekmiyor baca cekiyor.
Sizce baca onemli mi, daha neler yapılabilir?
Sanırım kimse yazmamış , Ekleme yapayım .
Odun koyma haznesi geniş olması ateşi boğuyor.
Ne kadar kucuk ise o kadar iyi ateş yeri .
Demir aluminyum bakır gibi şeylerde etkiliyor ateş ısınma konusunda .
Bakır olması daha cabuk ısıtır .
Altın pahalı olmasaydı tum semaver altından yapilmaliydi
Dosya Ekleri

IMG-20220802-WA0023.jpeg 104,4 KB · Goruntuleme: 13

IMG-20220802-WA0021.jpeg 103,6 KB · Goruntuleme: 13