Arkadaşlar;
Ben bir sure once kendi kredi kartıma 8 taksit ile bir alışveriş yapmıştım. İlk 2 taksiti odedim. Geriye 6 taksit kaldı. Acaba geri kalan 6 taksiti tek seferde odeyebiliyor muyuz ? Bunu yapmak istememin sebebi:
Benden her ay 80 TL uyelik ucret adı altında bir para talep ediyorlar. Borcumu kapatıp kredi kartını bankaya geri iade etmeyi duşunuyorum.