Bu sene 10.sınıfa geciyorum. Boyum 10.sınıf değil de 5. 6.sınıfa giden bir cocukla hemen hemen aynı boyda. 9.sınıfta arkadaşlarım hic alay etmediler hatta ben kendimle barışık olmayı deneyip kendi boyumla mizah falan yapmayı denedim ve guzel de oldu ama diğer sınıftaki kişiler 2 veya daha fazla grup halindeyken bana bakıp arkadaşına beni gosteriyor, muhtemelen bu nasıl lisede bu boyla falan diye.

Şimdi bu sene ben 10'a gectiğimden yeni 9'lar gelecek ve onlarda garip garip bakıp arkadaşlarına anlatacaklar. Psikolojim kısacası berbat son 29 gun kaldı, her gunumu cok guzel gecirmeye calışıyorum ama her gece yatmadan once icime tak ediyor. Okul acılınca yine hayatım berbat olacak duşuncesiyle hicbir gece uyuyamıyorum, liseye gectiğimden beri boyle. Hep 12 de uyurdum artık gece 2,3 olmadan uyuyamıyorum, surekli duşunuyorum, kafamda senaryolar falan kuruyorum. Şu bana bunu diyecek falan bu gibi duşuncelerimden nasıl kurtulurum, yardımcı olur musunuz?