Arkadaş sanki bu forum Microsoft ile anlaşmış gibi. Windows 8'e bir laf atıyoruz moderatorler Windows 8'den daha iyisi yok. Windows 7 oldu. Adam diğer windows surumlerindeki bir sorununu anlatıyor. En iyisi siz Windows 8'e gecin deniyor.

Anlamıyorum yani nedir bu Windows 8 aşkı ?
Niye diğer windows sistemlerini ovemiyoruz.

Bu sitenin sahibi Recep Baltaş mı ne soylerse o hemen sizde aynısını robot gibisiniz.
Herkesin farklı duşunceleri var. Ve Windows 8'i kotuleyenlere de biraz saygı duymalısınız.

Teşekkur ederim saygılarımla...