Technopat ailesine selamlar.
Arkadaşlar yeni sistem toplamıştım 4 aylık.
Şimdi motorbisiklet alacağım ve onun icin para lazım ve bilgisayarımı satmak istiyorum.
Fx 6300
M5a97 evo
Sapphire 7950
Everest kasa 700 wolt + 80 psu
Samsung dvd
Bu parcalar yeni aldım.
8 gb ram 1333 mhz
500 hdd
Bu 2 parcayı eski bilgisayarımdan aldım.
Ek olarak monitor, hoparlor , kablosuz klavye ve kablolu mause .
Yorumlarınızı bekliyorum.