Konu
:
Pişmanlık dediğiniz markalar var mı?
23-10-2022, 04:00:36
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
Pişmanlık dediğiniz markalar var mı?
(edit: sebebide olsa guzel olur)
Bence Huawei yazılım konusunda berbat.