Konu
:
Toplu taşıma araclarında wi-fi hizmeti
23-10-2022, 03:46:57
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
Gaziantep' de artık tramvay ve belediye otobuslerinde wi-fi hizmeti başladı. Sizce nasıl bir durum, acaba İstanbul'da falan var mı boyle bir şey merak ettim doğrusu?