Merhaba arkadaşlar ben 15 yaşındayım 9. sınıfın ortasında koleje başladım, devlet lisesinden gelmiştim. İlk geldiğimde herkes benimle arkadaş olmak istiyordu hatta kendini bir halt sananlar bile, ilk geldiğimde guzeldi arkadaşlarımla vakit geciriyorduk beni halı sahaya davet ediyorlardı fakat o gun kolejde etut olduğu icin gidememiştim. Zaten onların organize edip gittiğini zannetmiyorum her neyse herkes beni cok sevmişti 2 sınıf var zaten ben A'dayken B'de olan 2 arkadaşım yanıma gelip benimle takılıyorlardı hatta okulun ilk haftası gecmeden yan sınıftan bir arkadaşım yuzume beni cok sevdiğini soylemişti.
Devlet lisesindeyken hic arkadaşım yoktu bu beni mutlu etmişti, samimi bir kişiydi. Ben Hz. Muhammed'e ozeniyordum kişisel ozellik olarak %100 onun gibi olamam, o bir kere bile kufur etmemiş bir kere bile yalan soylememiş. Konuya geliyorum. İyi niyetli davranıyordum, birinin oturacak yeri olmadığında ona sandalye bazense kendi yerimi veriyordum. Kapıdan gecerken birini sıkıştırmıştım onun icin ozur diledim oysa ozur dilemeye gerek yok pardon demek yeterlidir. Yemekhane sırasındayız cok uzun bir kuyruk var, arkadaşlarım hadi onlere gecip kaynatalım falan demişlerdi sonra ben gelmedim hak yiyemem dedim. Bundan sonra ise "o kul hakkı mı yedin, gobeğin şişmiş." gibi sacma sapan dalga geciyorlardı.
Bizim takıldığımız gruptan bile olmayan birini bile dışarıya davet ediyorlardı beni etmiyorlardı, o yanıma gelen arkadaşlarımın da samimiyeti bozulmuştu. 2 Arkadaşımsa alkol ve sigara tuketiyordu onlarla oturuyoruz biri icki icme anısını anlatıyor bende ne iceceksiniz dedim bana "sanane'' gibi bir cevap verdi bu durumdan aşırı rahatsız oldum. Şu an ise 10. sınıftayım beni boyle iyi niyetli ve saf bildikleri icin bana tuhaf davranıyorlar samimi olduğum o 2 kişi beni umursamıyor.
Bir de beni boyle adam dovemeyen pısırık ve aciz sanıyorlar halbuki takıldığım grupta arkadaşlıkları dalga gecmekten ibaret. Yeni gelen biri ile tanıştım onunla oyunlar hakkında konuşuyoruz fakat o yeni gelenin yanına benimle dalga gecenler gelince rahatsız oluyorum. Duyar kasmak icin konu acmadım sadece burada tecrubeli insanların neler yazacağını merak ettim. Ama artık iyi niyetli değilim cunku suistimal ediyorlar ve bu benim psikolojimi bozuyor. Benimle dalga gecen arkadaşlarıma ise sadece inanclarımın gerekliliklerinden bahsetmiştim.