Konu
:
Satranc e4'lu acılış onerisi
23-10-2022, 02:01:25
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
İtalyan acılışı, ispanyol acılışı gibi acılışlardan cok sıkıldım. Yeni bir e4'lu acılış arıyorum. Beyazlar icin hangi acılışı onerirsiniz?