Ulkemizde iPhone 14 serisinin satışa sunulmasının ardından Apple mağzalarının onunde uzun kuyruklar oluştuğunu okudum ya anlamıyorum milletimizin bu para miktarını bu kadar normalleştirmesine anlam veremez oldum. İnsanların boyle şeyleri normalleştirmeyip biraz seslerini cıkarması gerektiğini duşunuyorum. Bu konu hakkında cok fazla bir şey yazmayacağım sizin duşuncelerinizi de okumak istedim. "bir telefona 50 bin TL vermeyi bu kadar normalleştirmeyin"