Konu
:
Bir hata yaptığında ailenin aşağılaması
23-10-2022, 00:44:55
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
Sizde boyle baskilar yasiyor musunuz neler hissediyorsunuz? Derslerde olsun baslikta dedigim gibi hata yaptiginiz zaman asagilayip durmalari gibi.