Konu
:
Bu edebiyat niye boyle sacma?
23-10-2022, 00:24:58
#0
Misafir
Açık Profil bilgileri
Özel Mesaj Gönder
Misafir tarafından gönderilen tüm mesajları bul
Misafir'ı arkadaş olarak ekle
Arkadaşlar bu edebiyat dersinin kitabı dağıtıldığındandır boyle pis olacağı icime doğmuştu. Niye bu kadar pis? Ya da tek bana mı pis? Sacma sıkıcı...