Arkadaşlar oylesine bir dh ye girdim ama ne goreyim herkes win8 e geceni ve savunanı oldurecek gibi. Bir Allah'ın klu demiyor ki win8 iyi diye. Neymiş efendim profesyoneller xp veya 7 kullanıyormuş, hızlı olması bir şey ifade etmezmiş. Bir de ustune usluk dedikleri bir şey var win7 en hızlı ve en stabil işletim sistemidir. Burada birinin yaptığı yorum var:
win 8 acemi kullanıcıların ceplerine rahat ulaşmak icin tasarlanan paket bir yazılımdır. profesyonel amaclı yazılımlarda sorun cıkarır. Hızlı olması iyi olmasından değildir.
win 7 acılışı sırasında vermiş olduğu hizmet alt yapısının tum oğelerini devreye sokar ve kullanıcı tanımlamasıyla ozelleştirilir.
Oysa win 8 son kullanıcının sisteme mudahale etmesini istemez ve paket halinde bazı hizmetleri devreye sokarak doğal bir hız kazandırır. iyi olduğundan değil. hızı kullanıcısını ilgilendirmeyen arka plan hizmetlerini devreye sokmamasındandır.
win 8 in ana hedef kitlesi 13- 25 ve 45 yaş ustu kullanıcılardır..


orneğin son guncellemeler sonrasında win 8 cad cam yazılımlarının kurulumunu yazılımı ancak win 7 hatta xp uyumlu yaptığınızda devreye sokar. yani AutoCAD 2014 yukleyecekseniz yazılımı setup sağklik yapıpı yonetici moduna almanız ve yazılımıuyumluluk modunda xp sp3 yapmanız gerekir. bu kadarı bile bu sistemi gercek bilgisayar kullanıcısı icin KOTU yapar.


kısacası bilgisayarı aktif kullananlar icin win 7 hala en iyi ve stabil sistemdir.


ama bilgisayar kullanıcısı oyun yapımcıları ve microsoft tarafından soyulacak kaz olarak gorulduğu sure icinde daha hızlı ve sorunsuz gibi gorunmeye devam edecektir. ne zaman yolunacak tuy kalmayacak o zaman tekarar win 7 nin devamı win 8 in teknolojisi bir surum yada yeni işletim sistemi cıkar. gerisi boşa tartışma yormayın kendinizi
Genişletmek icin tıkla...