Arkadaşlar ben ayrılıyorum bir sure, buyuk ihtimalle surekli olarak.
Mert, Omer, mevsres, Oğuzhan, ve Yamyam abi gibi kişilerle iyi zaman gecirdik. Sadece onlar değil tum arkadaşlarla, onlara biraz daha yakınımda gorduğum icin soyledim.

Birbirimize elbet hakkımız gecmiştir. Hakkınızı helal edin, benim helal olsun. İyi vakit gecirdik ama olmayınca olmuyor bazen.
Hesabımı silmeyin, boyle kalsın. Hepinize hayatta başarılar. Arada sırada gelir, birkac yazı okurum belki.
Sağlıcakla kalın.